Dagarna springer iväg..

Hmm som vanligt är ja skit seg med bloggen :( hmm.. snart dags å köpa en bärbar dator till lilla mig?!  Hmm.. Man vill ju liksom sitta vid datorn när Steve gör det.. å problemet är ju att vi bara har en dator :( Men d måste d bli ändring på.. Ja som sagt dagarna springer iväg.. fort.. fort går d.. hmm hänger inte me direkt!! Jaha ni vi har gjort en hel del sen sist ;P Som ni säkert har sett så har vi bytt ut vagnen till en mkt smidigare teutonia :) Gillar den skarpt! Så jag å Neo har vart ute mkt nu på långa promenader. Å d behövs kan ja lova hehe!! Måndagskvällen spendera jag tillsammans me Petra å Madde.. D blev lite vin mys å tjej snack :) Tisdag hmm vet ej vad vi gjorde?!Men i onsdags var vi på stan ja å steve sen i harraker hos farbror Philip :) hihi han fyllde 16år!  Så vi käka smörgåstårta å hade d trevligt! Me farmor å co. D var även då vi hade köpt vagnen.. Så ja passa på att pimpa den därute.. mkt smidigare ist. för i vagnförrådet. Tvätta även alla delar till vagnen där ute ;) Sen  förra veckan blev d även en massa trevliga besök!! Jennie var här å lämna en sitt-puff till Neo hehe.. En Björn typ.. Sen var min vän Lotta här i torsdags sen senare på eftermiddagen kom Jenny å flisan över :) Lek å bus för hela slanten! På kvällen drog Steve å Tobben ut på vin kväll hehe.. Elr öl.. Hmm vilket som!! D hade d trevligt iaf. grabbsen :) Själv spendera jag kvällen å halva natten tillsammans me Hanna å Wilma sen Neo såklart :) Vi glodde på film käka chips å snacka en massa :) Me like!! Grabbsen rammla in sisodär efter 01.00 hihi!! Jaja.. Steve fick cykla till jobbet på fredagen helt enkelt .. Men d var ett jävla tjat på fredags morgonen från min sida kan ja lova :P Inte så uppskattat då men sen blev d det...  Fredagskväll blev d bara hemma mys..  Lördagen gick vi massor.. erl nja jag gjorde det Steve cykla haha.. d är den ända chansen å få me han ut i friska luften :) Vi gick till babyproffsen å kika på grejer, köpte myggnät, nappar å dylikt.. Kika även efter en ny bilbarnstol men vet inte riktigt vad vi vill ha?! När vi gick hemåt så mötte vi Katja,Marco å Hixon :) Vi gjorde sällskap me dom till deras baksida där vi satt en stund å snacka!! Jätte trevligt folk!! Marco gjorde smooties skit gott! Hehe som vanligt skrämde Neo Hixon me sina monster ljud hehe.. Liten å kaxig Neo hehe.. Måste vara efter pappa <3 Stackars Hixon.. inte lätt.. Så söta så dom två tillsammans ;) Sist skrämde Neo både Hixon Och Charlie, så d börja grina och d är 2 månader äldre än Neo.
På kvällen var vi på Tidö lindö då min syster fyllde 35år i torsdags så d var kalas :) Jätte trevligt å god mat såklart! Söndagen var d städdag och Ikea som gällde.. Handla lite gjorde vi oxå.. Neos första åktur i kundvagnen hehe..å d gick sådär fram tills vi skulle packa upp på bandet å packa i påsarna.. Hmm.. envis pappa.. nästa gång blir d vagnen som följer med ;) Neo kunde ju inte sitta själv i vagnen eftersom d är en stor öppning så nån av oss var tvungen å hålla i han på sidorna ifall han skulle tippa.. Så d där me hjälp av sin partner i kassan gick sådär.. Sen tog d ju längre tid.. Men nu har pappa S lärt sig nåt av d!!
Idag Måndag ny vecka nya tag.. Vi har spenderat dagen me Theá, Jolie,Noah å Mini såklart :) En lång promenad till hälla shopping blev det :D Me like.. Bra jobbat av oss!!! Jag köpte bodys, mysisar och jacka till Neo!!
Kidzen var väl på en halvdant humör men men.. d går ju upp å Ner ;) De grina iaf. inte samtidigt alla 3 hehe.. D var iaf en toppendag me en rolig tvillingmamma och underbara ungar <3
I mön ska vi ev. hem till Hanna å wilma :) Sen på kvällen blir d kalas för pappa min :) 61år hehe tänk d visste jag eftersom d var exakt ett år sen vi var i Grekland å fira hans 60 års dag :P Sen på Torsdag är d alla hot mamas som ska träffas igen på öppna förskolan :) ÅÅ va kul d ska bli! D var ju trots allt drygt 2 månader sen vi var där allesammans! Å då kunde knappt alla kidz sitta.. Nu kan d både krypa, åla,sitta,vinka, klappa händerna å mkt. mer alla små gosungar <3 Tänk va d går fort å hur alla utvecklas :) Nähe nu orkar ja fan inte skriva nå mer.. Nu är d natti natti för min del ;) Ha en toppen vecka alla!! //Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0