Inge ork!!

Jaja tiden går å d orkas inte blogga från min sida :( Men nu sover Neo så jag lär väl passa på ;) Hmm d var ju som sagt ett bra tag sen jag skrev. Förra veckan var super duper.. kommer knappt ihåg vad vi har haft för oss hehe ;) Hmm.. Vi har vart på öppna förskolan me alla barn å mammor förra torsdagen hihi :) D var super duper! Sen i fredags var vi på staden me Jenny,Idalee,Havanna och Hanna å wilma.. D var super najs! Sen har ja å syrran vart på vattengympa hehe.. vi å tanterna.. Men fy satan va jobbigt d var.. Syrran har fort.. problem me foglossning efter gravideteten å jag har problem me knäna.. Så d känndes som  att vatten gympa var en bra start på träningen ;) Trodde d skulle va lite lugnt men icke hihi.. Man rör ju typ på muskler i vattnet som man inte visste att man hade ;) Men d är iaf. kul! I lördags var Jag å Neo över till min vän Lotta på examens fika.. Hon skulle dock ha party på kvällen, men vi var bjudna till Ekke å hans mamma på kalas på kvällen hihi.. Han fyllde 25 å hon 50 så d blev party där ist. Jag var lugn iof. Neo var med, sen fick jag köra!! Festen var i ett party tält. D var lekar å tippspromenad oxå hihi.. D var riktigt trevligt! När vi gick på tippspromenad försvann Neos nya skinn jacka fan va sur ja blev ramla typ ner från vagnen suck.. D hade satt upp frågorna i en skogsdunge/lekpark men d var en till familj som hade kalas som åxå hade satt upp frågor å lagt fram lekar.. Så visst mkt riktigt blev jackan stulen mitt ute i skogen vid en gamal lekpark :( hmm.. men men hoppas den gör nytta i nån annans hem.  Jag gick dit å leta typ 4 gånger.. men vafan nu har vi köpt en ny å likadan.. en var inte så dyr iaf.. Tack å lov. Neo fick bidrag av mormor å morfar eftersom han blev 6 månader i måndags :) Min lilla kille är stor nu.. att d var ett helt halvår sen han kom är helt obegripligt.. D var dock lite tråkigt å köpa nåt han redan hade haft... men men ja gilla den skarpt så varför inte?!  Vi har även köpt en ny britax barnstol ;)
Jaha ni Söndagen var oxå riktigt najs.. Vi var på babysim hihi :) Första gången för oss. D var riktigt kul, så nu varje söndag 12.30 har vi nåt att göra.. hmm annars slappar man ju mest på söndagar.Så d känns riktigt bra :D

På eftermiddagen drog vi till surahammar på Tildas dop! D var trevligt.. Från oss å ekke å petra fick hon en sparbössa me foto på.. Elr nja hon kommer få den här i dagarna.. Extrafilm strua till det.. Jag beställde den 13/8 å nu är d 27/8 :( ja blir så jävla sur.. men d är inte mkt å göra åt tyvärr.. Vi skrev ut en bild på den å visa var d var.. sen klistra vi dit guldpengar som hon får stoppa i den.. När den väl kommer!  Men men dåligt var d iaf. ringde dit nyss å skällde på dom iaf! D var på väg... 

Denna vecka har dock inte vart lika super :( I måndags när Neo blev 6 månader.. var d dags för sprutor igen :( Stackars killen. Men d gick bra tills vi kom hem.. Han fick jätte hög feber blev jätte förkyld min lilla kille <3 Så d har inte vart så jätte bra här hemma me andra ord..
Sover hos pappa..

D har vart så jobbigt för han :( Men nu torsdag är han feberfri ;) Jippie!! D tog sin lilla tid.. Idag skulle d ha vart öppna förskolan men vi stanna hemma ist. Tror inte Neo smittar men han är nog ganska motaglig nu om nån annan unge är påväg att bli förkyld! Så vi tog bara en promenad runt här omkring ist. I kväll ska ekke knäppa 6 månaders kort på Neo.. D kommer bli riktigt kul.. Sen vet ja inte om farmor skulle komma förbi oxå å jag skulle färga hennes hår?! Jaja d visar sig. I mön hoppas hoppas jag att Hanna är frisk så vi kan gå ut :) Ja vill så gärna komma ut å se människor å dricka lite å få bara vara Linn över en kväll.. Har inte vart ute sen cityfestivalen själv!! Så d är på tiden.. Ja får väl trycka i hanna massa alvedon å whiskey hihi.. Hoppas fler folk vill följa me i såfall?! Ja har frågat  lite folk men har inte fått nå svar?! Jaja nu håller ja iaf. tummarna på att hanna ska bli frisk ;)  Men nu ska ja ta hand om mitt hem å kasta in lite bilder här.. Men ha d bäst//Linn

Här kommer lite bilder från veckan!!

Kommentarer
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

haha, orka..

ja vad bra då att dem inte var för små nu ;) våra är lite stora så vi kör nog på de gamla adidas skorna ett tag till =)

hoppas ni får kul ikväll nu. kram på dig

2009-08-28 @ 21:32:06
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Vilka söta bilder =)

Ja jag är också sååå nyfiken på vad det är därinne. Hihi.

2009-09-10 @ 20:43:40
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja, alltså sparkraven kan dra kort sagt ;)

Det här med att man ska betala för en månad till är för att när man är mammaledig har man ingen semester och ja.. därav.

Men det där med blöjorna och lunchen tycker jag är värst - pinsamt!

Ja det är ju anligt att det är 15 h, här har det dock vart 20 h förut - och en timme hit och dit gör ju stor skillnad, speciellt för mig som måste åka en bit för att komma dit.

Jaja, thats life! ;)

2009-09-14 @ 16:31:08
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: caroline

den där pyjamasen (första bilden) har vi med till vår lille :)

2009-12-11 @ 15:08:06
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0