Neos nya vråål ÅK :)



Teutonia Mistral S-08 för 3000 spänn Helt oki för min del :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken kanon fin färg!!! Tyckte inte Steve att det ar en tjejfärg??? (du vet ju att våra pojkar är väldigt manliga...hahaha) Hoppas att är bra! pöss

2009-08-12 @ 23:42:55
Postat av: Anonym

hehe.. näe den funka :) Men färgen ser lite annorlunda ut på bilden.. Hmm den är typ brun,svart,hmm.. lila-brun-grå?! Hmm lite svårt att förklara!! jaja.. skit nöjd iaf :P

2009-08-13 @ 00:43:19
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma och Gravid

vad fin den var =)

försökte få tag i dig idag, tänkte om man skulle ha sets, men av någon anledning kunde jag inte ringa dig?

hum.. nåväl blir väl fler dagar =)

2009-08-15 @ 09:22:09
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: d

Ja jag har rätt.

Hum.

Katja ringde mig igår å så snackade vi om å styra nå med alla mammorna i veckan =)

Nu såg jag att Tina skrivit på FB att Öppna Förskolan öppnar på Torsdag, kanske vi kan ses där då?

Vad tycker du. Kram

2009-08-17 @ 09:41:31
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Ja jag har rätt.

Hum.

Katja ringde mig igår å så snackade vi om å styra nå med alla mammorna i veckan =)

Nu såg jag att Tina skrivit på FB att Öppna Förskolan öppnar på Torsdag, kanske vi kan ses där då?

Vad tycker du. Kram

2009-08-17 @ 09:41:58
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0