Strålande!

Dagen har vart fab.. Neo å Jag tog en promenad i d vackra vädret ;) Närmare bestämmt 4454 steg tror ja d blev hmm... jepp ja har införskaffat mig en stegräknare ;) haha fråga inte varför!! D var jätte mysigt iaf. Senare på eftermiddagen kom Mormor å hämta oss :) Så åkte vi ut till Tidö till Syser yster :) ÅÅ jag bada för första gången i mälaren iår haha bättre sent än aldrig ;P Lite sola blev d oxå medans Neo å Julia sov i vagnarna!! Så underbart d är där ute.. Me like!! Kändes som att vara utomland när man låg där på bryggan å hörde vågorna å solen värmde :)


I mön blir d Mamma date ÅÅ va trevligt.. Vi ska promenera till djäkneberget ;) Ja får väl se till å ta me mig kameran oxå hehe ;) Sen blir d till å träffa Petra! Men ha d bra gott folk nu ska ja lägga upp lite bilder. Å mysa lite me Neo innan han somnar!! Ha d bäst//Linn

Lite bilder från igår;

Kommentarer
Postat av: Wendela

va charmig din lille kille är!

2009-08-04 @ 13:28:45
URL: http://metrobloggen.se/wendela
Postat av: Dorothea - Tvillingmamma & Gravid

Hej min favorit Linn.

Nu är vi hemma igen =) Hoppas ni haft det kanon, verkar som om vädret vart det iaf?!



Vi får höras och ses. Kram

2009-08-08 @ 19:34:11
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0