Onsdag,Torsdag,Fredag

Nu har jag verkligen inte haft tid å blogga.. :( Men så är d ju när d är fint väder hihi :) Får se nu.. i onsdags då var d en lång promenad till djäkneberget :) Träffa tina å charlie vid ica sen gick vi hela långa vägen till djäkneberget fram å tebax :) Vilken motion hihi.. men fan för värmen när man promenerar.. Usch d är ju så jobbigt att gå då.. Vi duka upp me filtar under ett jätte stort träd i skuggan d var så mysigt så.. D var jag å Neo,Tina,charlie,Katja ,Hixon,Lollo,Joline!!
Vi satt där under trädet å lekte me kidzen :) bjuder på några bilder;


När vi kom hem från djäkneberget kom Stefans faster över + barn å lämna över en present till Neo :) Jätte fin skjorta å ett par jeans tack tack :)  Stefan var inte hemma då han var hos tandläkaren haha han hatar tandläkaren ;) D var jag som boka tid till han utan hans vetande.. Men han behövde gå dit d visste jag ju!! Men han har sån tandläkarskräck men d hade gått jätte bra :) tack å lov för det...  Sen åkte vi å handla mot kvällningen hela familjen... När vi kom hem bad jag steve fixa mitt hår.. jag har nämligen fått dredds i mitt löshår :( Jag har inte tagit hand om d som man ska så ja får väl skylla mig själv.. Hur som hellst börja han försöka reda ut mitt hår å vi tog plattången å smälte bort hår :( Å ja fråga om d lossna nåt?! Jodå sa han å fortsatte.. Men grejen var att han tog FEL hår..  Ni kan ju gissa hur förbannad ja blev ;P Jag fråga flera gånger om han tog där d var ihop trasslat.. hmm.. men d gick in i örat på han sen ut igen.. Fan va trött ja blev.. Han visste att ja blev förbannad så han gick in till Neo då han låg å sov så jag inte kunde skälla på han :) Smart drag d där Steve ;) Jaja sen tog han på d riktiga stället å smälde bort lim.. men d gick inte såå bra så nu har ja en limklump i håret ist. :( Men ja beställde nå limborttagnings medel så vi får väl se om d funkar?! Annars får ja väl kapa håret å lägga in nya slingor.. D visar sig..

Neo hoppar lite!!

Torsdag!!
Så kom min syster över me lilla julia :) Vi fixa me bilder från hennes kamera, åt pastasallad, drack kaffe :) D var trevligt.. Å första gången lillan var här hemma hos oss!! Hon titta lite fundersamt var hon var.. men för d mesta sov hon!! Jaja så är d ju när lill skruttan är så liten! Men hon är iaf. mer vaken än vad Neo var när han var 1 månad :)
ÅÅ just jag lova svärmor att berätta om gröten ;) Hihi han var inte så förtjust i det :( Men ja gav han palsternacka å potatis i dag ist. å d tycker han om!! Får väl prova den där banan gröten igen sen om ett tag..
Vi tog en kvällspromenad oxå jag gick såklart med Neo å Steve cyckla på sin nya hoj :) Vi han lagom komma en bit upp på skjutbanegatan där vi såg ekke å petra :) Så vi gick dit å la upp en filt på gräsmattan.. D var riktigt mysigt.. Vi satt där å prata å tog nån öl...Neo sov i vagnen! men var vaken en stund iaf!! Min lilla myspys!! Folket skulle ner på powermeet som vi bojkottar i år.. hihi.. Petras syrra å polare från oskarshamn kom me raggarbil... Lagom när d skulle dra så gick vi hem till oss ist. Ja å Neo somna i sängen :) Men gissa tror ni inte han vakna 04 :( åå ja var så trött nu var d andra natten i rad.. hmm.. d är väl så varm för han stackaren.. Jaja han somna om till sist iaf!!  ÅÅ just ja måste ju passa på å grattulera Petra å Ekke till sin nya lgh :) D ska skriva kontrakt idag kl. 13 :) ÅÅ vad kul!!
Här kommer mera bilder;


Fredag..
Snart beger vi oss ut på landet hem till mormor å morfar.. Vi ska grilla å sova i lillstugan inatt :) Ha d bäst allesammans nu ska jag gå å förbereda Neos Mat.. Vi hörs//Linn

Kommentarer
Postat av: petra

Hihi...tack snuttan!!! Har sett en massa snyggt som jag vill ha i lägenheten...har inte berättat om allt för Erik ....än......o så visste jag inte att lille Steffe va så rädd för tandläkaren...hehehe



puss på er!!

2009-07-05 @ 20:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0