Hellu!

Jaha ni nu har är man vaken kl. är 10 på en onsdagsmorgon!!  Har precis gett Neo lite banangröt :) D funkar skit bra nu å han gillar det hehe.. Skit smidigt ju d där me barngröt.. Han gillade inte gröt förr men nu älskar han det :) Har lite problem me hur mkt ja ska ge han nu när han är 5 månader.. All mat går fruktansvärt bra.. D går inte mkt till spillo, han gapar när man kommer me skeden allt funkar klockrent helt enkelt.. Vatten dricker han oxå vilket är himla bra!! Ja byter ut ett mål om dagen.. antingen gröt,puré.. Sen oftas får han lite efterrätt me nån frukt puré!! Vadå smakportion d är ganska luddigt hur mkt d är?!  Å smakportinen på grötförpackningen är gankska mkt.. Mängden han får är inte mkt men kanske en halv burk nu?!  sen får han lite ersättning ca. 70-100 ml. Han blir jätte nöjd på det.. men frågan är ju hur mkt ska ja ge han, å kan man byta ut ett mål till???!! Vore tacksam för svar ;) Å hur gjorde ni??!! hmm.. inte lätt d här.. Sen ska vi inte till bvc förrän i augusti..Prova ringa bvc i morse men d hade inte telefontid :( men men.. Neo är tjock å glad iaf. d är viktigast hehe!!
Vi har haft fullt upp annars.. i Söndags var vi hos gammel farmor å käka lunch hon hade köpt den där t-shirten till Neo hihi.. Som är längst ner på sidan.. Me like ;) Sen hyrde vi film å bara hade hemma mys å käka pizza!! Å i Måndags så åkte vi en tripp till tidö till min syster.. Hjälpte till där sen grilla vi lite ;) Mormor å morfar var oxå me!! Steve höll på å mecka på jobbet sen åkte han till Linde å köpte sig en jävla bil :( Elr nja han bytte ut golfen vi hade.. Så nu Har vi en volvo amazon ist. Hmm blev inte så glad för den överaskningen men d är ju steve i ett nötskal ;) Han sa då inget till mig förrän han hade hämtat den :( Man är väl två om saker elr?! Jaja skit samma ja har min audi så ja bryr mig inte..  Amazonen kostar ju inget.. D är Steve å Ekke som har en varsinn amazon som d håller på å meckar med... hehe..  Igår var vi på stan en tripp hela familjen <3 Brukar vara ganska omöjligt å få me Steve ner  på stan men han kännde väl att han var skyldig oss det hehe ;) Vi käka på jensens.. skit äckligt :( å dålig service men bojkottar d där stället nu! Sen på kvällen var ja å Neo över till Marielle å Oliver d var verkligen as länge sen vi sågs.. D var himla trevligt :) Å oliver är så duktig med att leka me Neo.. Sen gick vi hem igen å gjorde lite käk Ekke å Steve tog en pause från meckandet så d kom oxå hit å käka ;) Men åkte igen sen.. Själv höll ja på å försökte reda ut mitt hår.. hmm.. ja är ett omöjligt fall :( så inatt sov ja me matolja å mössa heheh :P
Nu ska ja hoppa in i duschen sen ska vi till biltema å träffa upp Katja å Hixon :) Steve ska hjälpa dom me bilen.. Så ja å Neo Katja å Hixon ska väl slå oss ner på en mysig gräsplätt nånstans medans S meckar Saab. Trevligt trevligt.... 
Bjuder på lite nya bilder Ha en bra dag//Linn


Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Du det spelar inte så stor roll, skulle ara kul å se hur ni bor också =)

Så vi kan väl ta stan.. du får väl höra av dig när ni kommit tillbaka.

Vad mysigt det lät. ENJOY!

Stor kram

2009-07-24 @ 19:20:13
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

åh jag kan tänka mig det.

msåte ha vart underbart..



jag ska kolla på dagar så hör jag av mig =)

men onsdag eller torsdag borde fungera för oss också.

kram

2009-07-27 @ 23:13:38
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0