Ingen tid över till sånt här :(

Jaja jag är verkligen skit kass på att uppdatera bloggen :( Har haft mkt för mig på sistone.. Träffen me Katja å Hixon var super trevligt.. Vi satt utanför hennes hus, å hennes sambo Marco fixa fika ;) Alla 3 + hixon å Neo hamna där ute till slut.. Å sen kom även Tina, Charlie, Jon till gräsmattan :) Det blev en liten bäbiz träff trots allt :)


På kvällen blev d hemma mys tillsammans me mina pojkar.. Vi hyrde film å däcka på soffan alla tre hehe!!  I torsdags var vi ute hos Farmor i Harraker d var super trevligt hon bjöd på mat.. me like!! Neo fick även lite kläder å bitringar.. tack .. tack..
Fredagen den 24/7-2009 Mitt lilla hjärta 5 månader.. ÅÅ vad tiden springer iväg.. På morgonen så busa vi lite.. sen bet han i mitt finger ååå gissa?! han hade fått 2 tänder över en natt heheh :) Min underbara lilla Neo har blivit stor nu... Han har inte visat nån större tendes till att få tänder så d blev en stor överaskning för Mamma å Pappa!!


Maten fungerar kanon nu ja fick lite råd från katja å Tina.. Så nu byter ja ut 2 mål om dagen å han är skit nöjd me det... Vi får väl se vi kör väl på d här så länge sen kanske d blir mer... Fredagen tillbringa jag tillsammans me Petra :) Jätte trevligt var det.. Vi var på stan å fika å gjorde lite ärenden. Men snurrig som jag är så glömde jag korthållaren i harraker i Torsdags så petra fick bjuda.. Men ja bjuder igen sen vännen ;) Sen åkte vi hem till min syster på Tidö å hämta resväska till mig..  Efter det var vi tvugna å Hämta korten i harraker.. hmm.. ingen dålig resa vi gjorde.. men å andra sidan var d inte jag som körde hehe... Neo matades av petra när vi kom hem.. Själv gjorde ja mat till mig,steve,ekke,petra så ja hann inte göra båda sakerna samtidigt men petra tyckte d var kul å mata så varför inte ;P  D stanna kvar till sena kvällen.. Neo somna rätt tidigt å vi satt uppe å snacka å grabbsen kolla in amazon sidor på internet.. hmm..  ÅÅ Nej får inte glömma Petra fixa min STORA dredds i håret oxå.. Hon är allt för snäll.. Vem orkar sitta å dra å slita i timmar?! Hmm.. Jo hon.. Verkligen guld värt hade aldrig kunnat fixa håret själv :( Å Steve hade fått tok ryck hehe... Tack tack...
Lördagen försov ja mig hmm.. skulle fixa massor hemma innan vi skulle till stlm.. men som vanligt är d soft att snoza ;) Jaja kaos var det.. men mormor fixa Neo medans ja sprang runt å packa till oss.. Men vi kom i tid till tåget.. tids-optimister som vi är hehe...  Lördagen var verkligen klockren annars.. Ja å Steve gick å gick... i Stlm.. Kolla in affärer Shoppa fast mest till Neo.. å tog nån öl då och då...  Helt underbart!! D var verkligen länge sen vi gjorde nåt sånt tillsammans <3 Vi hittar inte så bra där men vi kom fram till hotellet till slut.. Vi bodde på Skandic anglais.. Jätte mysigt rum å super schysst sommar-terass som vi hängde på.. Sen åt vi en lyxig middag en bit därifrån :) D var verkligen super <3 Å frukost buffén ska vi inte tala om hihi.. Hmm ja vi är då inga frukost människor men när d serveras färskt bröd, nypressad apelsin juice, pannkakor m.m. så tackar vi inte nej ;) Neo hade haft d super hos Mormor å Morfar d fick sova till 07,30 hehe.. inte illa!! Vi kom hem igen på söndagen runt 16.00 d var alldeles lagom för oss.. Vi åkte direkt ut till Neo han var inte alls på tiptop när vi kom stackaren :( Han hade fått feber precis då.. men så kan d ju bli när man får 2 små riskorn i munnen!! Lite kinkig var han men efter en stund gick d över.. Han fick lite flytande alvedon eftersom han hade 38 graders feber.... Vi stanna kvar där å åt kvällsmat.. Syster, T, Julia  var oxå där.. sen min bror.. Så vi passa¨på att grilla lite alla medans vi var samlade :) 
Mosters lilla monster pärla...

I går mandag städa vi för fulla muggar elr nja.. Hmm vi tog en lite tupplur på eftermiddagen alla 3 på soffan hehe.. D var bara meningen att ja skulle natta Neo men råkade själv somna åsså hehe.. Sen steve med för den delen.. Så städandet gick inge bra för våran del.. hmm.. jaja.. vi tog igen lite idag ist. innan ja å Neo drog till Hallsta till Kian å Tina Melinne och Toni.. D var super kul :)
Hon hade bakat kladd kaka :P Neo blev kinkig å febrig igen så vi åkte efter en stund.. Hade tänkt att hälsa på fler folk men d fick vänta tills en annan dag när Neo är piggare ist..


nu sitter vi på Steves jobb å ska bege oss hem.. Passa på att blogga lite nu eftersom Neo sover å Steve fixar me bilen.. jepp nu är han klar så ja måste sticka :) Baj baj//Linn

Kommentarer
Postat av: Dorothéa - Tvillingmamma & Gravid

Vilka härliga bilder!



Okej, ja jo.. men nästa vecka kommer vi nog dessvärre åka bort hela veckan till stugan.

Men då var vi väl VERKLIGEN ta det när vi komemr hem efter det.

Haha. Vad fan..



Tack för kommentaren också.

Visst var vagnen läcker?



Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-07-28 @ 22:16:03
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa - Tvillingmamma & Gravid

Vilka härliga bilder!



Okej, ja jo.. men nästa vecka kommer vi nog dessvärre åka bort hela veckan till stugan.

Men då var vi väl VERKLIGEN ta det när vi komemr hem efter det.

Haha. Vad fan..



Tack för kommentaren också.

Visst var vagnen läcker?



Hoppas allt är bra med er. Kram

2009-07-28 @ 22:16:07
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh gumman vad mysigt vi hade det i fredags med favvis Neo som var på kanon humör :)



Puss o kärlek!!

2009-07-28 @ 22:39:56
Postat av: cecilie ♥

jag har hittat en jättebra sida där man kan samla ihop presentkort helt gratis!! jag har bara varit medlem i två dagar men har redan fått poäng till ett presentkort! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=180990

lycka till! /kissies new bff (; ♥

2009-07-28 @ 23:19:20
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hej! :-) Jag hörde att ni skulle ses allihopa igår men jag låg ju såklart sjuk i mystiskt feber och huvudvärk.. Det gick över efter att jag fått sova bort halva dagen.. Som tur va kunde Ted va hemma från jobbet och ta hand om flickorna. Jag försökte messa Katja men har nog fått fel nummer och ditt har ag inte !? Vore skoj om vi kunde göra ett nytt försök att ses allihopa nästa vecka.. ? =) Men inte på onsdagen för då är jag i sthlm. Ha det bra! Kramar

2009-07-31 @ 10:46:07
URL: http://babylycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0