Hemma ensam :(

Jaha då har ja kommit hem då.. lite ensamt är d allt men fortfarande oki.. Har spenderat hela dagen å natten ute i kärrbo me Neo.. Idag har vi ägnat oss att fylla på en pool som mormor har köpt å d är ingen liten sådan haha ;) Lite problem är d ju allt när d inte finns en platt yta på hela tomten hihi.. Poolen är 3*3 meter.. Jag bad bara om en barnpool som Neo kunde plaska i.. men ska d va nåt ska d väl vara rejält hehe :D Neo är kvar hos mormor å morfar han ska sova där inatt å jag ska ner på cityfestivalen :) hmm.. vi får väl se om d är nåt?!  D vart så glada över att han ska sova där i natt.. d tycker han är så mysig å d är han ju :) Kommer bli rätt konstigt å sova själv hemma i natt men d går säkert bra!
Snart ska ja träffa på ekke å petra :) d kommer förgylla min kväll hehe!! Vi får väl se vad kvällen bär åt men den kommer säkert bli jättre trevlig :) Får väl se om man springer på nå roligt folk på öltälten men d hoppas jag på!!
Nä ni nu lär ja fixa lite men ha en toppen kväll alla!!

Kommentarer
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Ja men jag tappade äcklet på parkerngen så smack körde en bil över den typ ... irri.



Haha.

2009-06-28 @ 20:31:57
URL: http://theans.blogg.se/
Postat av: Dorothéa -Nybliven tvillingmamma till Noah & Jolie.

Hallå.

Ja klart Neo ska ha en sån soldräkt ;)

Skit snygg ju!



Å vad kul att det gick bra, var ju kaos för mig så jag blir lika glad varje gång en vän berättar att det gick bra för deras barn så vet jag att dem iaf troligtvis slipper gå igenom vad jag behövde göra i 2 månaders tid.

Haha.

Jaja nu äter dem iaf ;) Alltid nått.



2009-06-28 @ 20:37:35
URL: http://theans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0