Nu är allt som vanligt igen :)

Pappa steve är hemma han kom hem igår.. Sen Neo är oxå hemma :) ÅÅ min underbara familj!!
I lördags var d himla trevligt först var ja hemma hos ekke å petra sen åkte vi hem till Hudson å hans tjej.. Där satt vi å käka ships å drack öl på ballen.. Tiden gick så fort.. hmm vi skulle ju ner på öltälten men vi hann bara vara där en stund men skit sak samma vi hade d iaf. kul :) träffa en massa folk...När tältet stängde gick vi till oliver.. Där hade d trubadur band TT å jag tror ja d heter?! ÅÅ ja kan lova att d inte var igår jag träffa på dom.. D är en trubaur till vsk.. Ojoj vad låtar ja kännde igen d är faktiskt riktigt duktiga! Hmm i mitt förflutna lyssna ja på dom en hel del.. då man hängde me vskare!!
Sen käka vi subways mm.. d var najs! Sen åkte ja hem å sov i min stora säng :( När mamma ringde å väckte mig låg ja tvärs över sängen haha.. å d händer inte ofta ;) Solen sken å ja ville ut till Neo så pappsen min kom å hämta mig :) tack tack!! inte för att ja inte var körbar men ja ville inte riskera nåt ifall att?! Ja blåste på alcohol mätaren i bilen å ja var grön så d betyder ju bara att ja var lugn i lördags hehe :D Neo blev så himla glad över å se mig.. Men d blir han ju alltid :) Åå javisst han blev ännu gladare av att se pappa :) Men han hade ju faktiskt vart borta lite längre!!
Haha visst ja! Neo hade väckt morfar å mormor kl. 4 han trodde visst att d var morgon då;) Om han gör d hemma så får han somna om på en gång.. Men där vart han nöjd mat fick han, å ja kan tänka mig att dom tjoa lite med han oxå.. så en timme senare somna han om ;) Jaja så d kan gå! Så lite trötta var dom när ja kom dit.. Vi var där hela dagen å bada i poolen jag iaf.. Neo tog sitt första dopp idag!! Då ja å syrran åkte dit me kidzen. D kommer vi göra i mön med :) D är så himla lugnt å mysigt där hemma!! Å Neo å Julia kan sova ute i  vagnarna!! Här hemma är d ju riktigt hett :( Usch å blää tidigare idag hade vi en sisodär 32 grader inne :( D är INTE överkomligt.. Men nu börjar d bli bättre tack å lov.. Fläkten går på för fullt här hemma nu ;)

Nää ni nu ska ja gosa lite me karln min innan d är dax å sova... Å ja hoppas d går bättre denna natt för igår hade jag en jävla rethosta :( Så Linn var tvungen å sova på soffan.. Varje gång ja fick en host attack så stack d upp ett par fossingar från spjälsängen.. Sen steve sucka i sömnen :) så d var bara för mig å sova på soffan för att inte väcka dom men men... Hoppas på en lugn natt i natt ist ;) Sov gott//Linn

Bilder;

Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för en kanon kväll stumpan!! o pussa på lilla Neo från mig o lill kusin hade juh en super söt klänning =)puss o kärlek!!

2009-06-30 @ 19:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0