Ny vecka..

Måndag idag då.. Steve är på jobbet å jag å Neo bara myser här hemma :) Vi vakna runt 9 då ja hoppa in i duschen sen fick neo bada hihi. Vi har haft d så mysigt nu på morgonen min lilla plutt,,, Nu har han däckat i våran säng efter mkt lek.. Ja har bullat upp me en massa kuddar å täcken så nu sover han så gott så.. Idag kommer syrran hit :) Mormor ska ta hand om Julia å Ja,syster, Neo ska åka till Erikslund :) Ja tar me mig han eftersom d blir så mkt för mormor annars.. Men inte mig emot.. Ja vill mer än gärna vara med min son.. Syster ska ut å prov köra d var mer än ett halvår sen hon körde sist.. Eftersom hon har haft sånt besvär under graviditeten har hon inte kunnat gjort d förr.. Men nu ska hon iaf. köra från stan till skjutbanegatan alldeles själv ;)
Nu är d bara 2dagar kvar sen blir Neo 4månader ;P Guu va tiden springer iväg.. På onsdag närmare bestämt så blir min lilla kille stor.. Neo ska få börja me smakportioner hihi.. så kul d kommer bli å se hans ansiktsutryck hehe :D Längtar.. Jaha ni nu måste ja sätta fart här innan Neo vaknar.. d är en del å fixa innan vi ska iväg.
Hejpa//Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0